добавить в избранное       сделать стартовой

АВТОШКОЛА

Категория "B"
в Киеве

ТЕХОСМОТР

Государственный техосмотр авто

ASSISTANCE

Помощь в дороге

ЭВАКУАТОР

Служба эвакуации

ЭКСПЕРТ

Обучение персонала

TRADE-IN

Комиссионная площадка
Богдан 2110: новое прочтение классики

22. ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖУ




     22.1. Маса вантажу,  що перевозиться, і розподіл навантаження
на  осі  не  повинні  перевищувати  величин,  визначених технічною
характеристикою даного транспортного засобу.

     22.2. Водій  перед  початком  руху  зобов'язаний   перевірити
надійність  розташування  і  кріплення  вантажу,  а під час руху -
контролювати  це,   щоб   запобігти   його   падінню,   волочінню,
травмуванню супроводжуючих осіб чи створенню перешкод для руху.

     22.3. Перевезення вантажу дозволяється за умови, що він:

     а) не наражає на небезпеку учасників дорожнього руху;

     б) не  порушує  стійкості  транспортного засобу і не утруднює
керування ним;

     в) не обмежує водієві оглядовості;

     г) не     закриває     зовнішніх     світлових      приладів,
світлоповертачів,  номерних  і розпізнавальних знаків,  а також не
перешкоджає сприйманню сигналів, що подаються рукою;

     ґ) не створює шуму,  не піднімає пилу та не забруднює проїзну
частину і навколишнє середовище.

     22.4. Вантаж,  що  виступає  за габарити транспортного засобу
спереду або ззаду більш як на 1 м,  а за шириною перевищує  0,4  м
від  зовнішнього краю переднього або заднього габаритного ліхтаря,
повинен бути позначений відповідно до вимог підпункту  "з"  пункту
30.3 цих Правил.

     22.5.   За   спеціальними   правилами   здійснюється  дорожнє
перевезення  небезпечних  вантажів, рух транспортних засобів та їх
составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною
2,6  м,  за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів
на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35
м),  за  довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25
м),  фактичну  масу  понад  38  т  (на встановлених Укравтодором і
Державтоінспекцією  маршрутах  -  до  40  т; для контейнеровозів -
понад  44  т,  на  встановлених  для  них  маршрутах  -  до 46 т),
навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів -
11,5  т),  здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів
навантаження  на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні
-  24  т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного
засобу  більш  як  на  2  м. { Абзац перший пункту 22.5 в редакції
Постанов   КМ   N   876  (  876-2008-п  )  від  01.10.2008,  N  76
( 76-2009-п ) від 11.02.2009 }

     Осі слід  вважати здвоєними або строєними,  якщо відстань між
ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

     22.6.  Транспортні  засоби, що здійснюють дорожнє перевезення
небезпечних   вантажів,  повинні  рухатися  з  увімкненим  ближнім
світлом  фар,  задніми  габаритними  ліхтарями  та   встановленими
розпізнавальними знаками, передбаченими пунктом 30.3 цих Правил, а
великовагові та  великогабаритні  транспортні  засоби  -  також  з
увімкненим    проблисковим    маячком   (проблисковими   маячками)
оранжевого кольору.
{  Пункт  22.6  в  редакції  Постанови КМ N 634 ( 634-2008-п ) від
09.07.2008 }





240x350
240x180
88x31
100x100


Наши партнеры

Скоро на портале:

Ломайте стереотип. Citroen - замечательно!

Скоро на портале:

Ломайте стереотип. Citroen - замечательно!
Богдан 2110: новое прочтение классики

АВТОШКОЛА

Категория "B"
в Киеве

ТЕХОСМОТР

Государственный техосмотр авто

ASSISTANCE

Помощь в дороге

ЭВАКУАТОР

Служба эвакуации

ЭКСПЕРТ

Обучение персонала

TRADE-IN

Комиссионная площадка
Использование авторских материалов нашего сайта возможно с разрешения редакции. Редакция может не разделять мнение авторов и не несет ответственности за содержание рекламных материалов.
Все свои пожелания, предложения или замечания вы можете отправлять на или обращаться по тел. 38 044 428 59 60. AutoCom © 2009